상세 컨텐츠

본문 제목

[인도네시아 노래 추천]Near-Karna Su Sayang Ft. Dian Sorowea

본문

반응형

Near-Karna Su Sayang Ft. Dian Sorowea 

karna su sayang

2018년에 나온 노래인데, 인도네시아에서도 히트를 쳤고, 피아노 선율이 돋보이는 노래입니다! 남자가 랩하고 여자가 후렴부분을 돌아가면서 부르는데.. 대화로 이어지는 것 같기도 하고, 서로 오해로 싸우다가 헤어질 위기까지 와서 다시 화해하자는 가사인 것 같네요!

가사보다 멜로디가 좋아서 중독되는 인도네시아 노래 Karna Su Sayang 꼭 들어보세요~

**Biasa sa cinta satu sa pinta

사랑하는데 요구가 하나 있어.

Jang terlalu mengekang rasa

너의 감정을 너무 구속하려 하지마.

Karna kalau sa su bilang

왜냐면 내가 말했듯이

Sa trakan berpindah karna su sayang

나는 절대 떠나지 않을거야. 너를 사랑하니깐.

Jangan kau berulah sa trakan mendua

무모하게 행동하지마. 나는 절대 너를 속이지 않아.

Cukup jaga hati biar tambah cinta

너의 마음을 지키고 더 사랑을 하면 돼.

Karna kalau sa su bilang

왜냐면 내가 말했듯이.

Sa trakan berpindah karna su sayang**

나는 절대 떠나지 않을거야. 너를 사랑하니깐.

 

랩(남자)

Dan ini semua tentang hati

그리고 이건 나의 맘의 모든것이야.

Jadi coba pikir kembali

다시 생각해봐봐

Janji tra mungkin sa ingkari

나는 약속을 절대 어기지 않을 거야.

Karna alasan tra kabari

왜냐하면 이유를 말하지 않았거든.

Kasih ko begitu curiga

너는 너무 의심스러워.

Berubah kini ko berbeda

변했어 너는 지금 달라.

Ikat sa kuat atas nama cinta

사랑이라는 이름으로 꽉 잡아.

Sa tra suka paksa itu masalahnya

나는 강요하고 싶지않아.

Biarkan cinta tumbuh sebisanya

사랑이 최대한 많이 자라게 해.

Cinta dan resah itu pelengkapnya

사랑과 걱정은 보완관계야.

Jang hanya datang dan tinggalkan lara

그냥 와서 상처를 주고 떠나지마.

Sa tetap cinta walo tra bersuara

나는 말하지는 않지만 항상 사랑하고 있어.

Biasa sa cinta coba ko pahami

나는 항상 사랑하고 이해하기를 시도했어.

Sa su bilang sayang jaga sap hati

나는 너에게 마음을 지키라고 말했지.

Tra mendua sa berhenti mencari

속이지마. 내가 찾는 것을 멈추게

Cukup ko dalam mimpi, kini dan nanti

지금과 미래. 꿈속에서 보는 것만으로도 충분해.

**

**

 

랩(남자)

Bilang pada sa kalo rindu

내가 필요할 때 말해줘

Pasti sa ada jangan ragu

난 항상 거기에 있을 거야. 걱정마

Tetapi bukannya begitu

근데 그게 아니고

Ko malah marah sampe lupa waktu

왜 너는 시간을 까먹을 때까지 화나있는거야

Tra balas sa pu pesan

연락도 안하고.

Jujur sa sayang ko membingungkan

사실은.. 너는 날 혼란스럽게 해.

Sa cuma butuh sedikit sandaran

나는 조금 너에게 기대고 싶은 것 뿐이야.

Ko pikir semua itu cuma jalan

너는 이게 하나의 방식이라고 생각하지

Sa dekati selingkuhan

나는 딴 생각하려고 해. ( 세컨드에게 다가가려고 해)

Dan coba renungkan kembali

다시 생각해 봐

Sap rasa tumbuh dan tra mati

이 생각이 자라고 사라지지 않아.

Ko masih jadi kekasih

나는 아직 널 사랑해.

Jadi jang takut sa ke lain hati

그러니깐 내가 다른 마음 가질거라고 걱정하지마

Biasa sa cinta satu sa pinta

널 사랑해왔는데 요구가 하나 있어.

Jaga hati biar sa makin cinta

마음을 지키고, 내가 더 사랑하게 해줘.

Percaya rasa jang dengar cerita

너의 감정을 믿고, 다른 이야기를 듣지마.

Pegang sap janji sa tra coba berpindah

나는 다른 사람에게 가지않을 거라는 걸 약속해.

 

**

**

**

**

반응형

관련글 더보기

댓글 영역